VINTER & PÅSKE 2022 - UKE 06-16

FUN LIGHT

IDUN

RETT I KOPPEN

TORO BAKE

TORO MIDDAG

nugatti

FUN LIGHT
fun light - Innsikt
Forbrukerinnsikt Kategoriinnsikt​ shopperinnsikt Når og hvor: i hverdagen som kos eller for å tilfredsstille søtsuget, og som tørstedrikk på sommerstid. I sommerhalvåret er iste noe forbruker kjøper i tillegg til tradisjonell frukt- og bærsaft forbruker er primært voksne i alderen 20-40 år Man ser en tydelig vridning mot sukkerfri saft i markedet – og her er FUN Light en klar markedsleder!​
forbruker aksepterer bruk av kunstig søtstoff for å begrense sukkerinntaket for seg og familien (hvis de har barn)
Shopper søker aktivt etter nyheter i kategorien​ Prøving av nyheter driver veksten og bidrar til mer enn 20% av salget i både verdi og enheter